KEREN

התמונה שלי
היי, אני קרן מעצבת ובעלת המותג Shiny K אשתו של אביב המהמם ואמא לתהל המקסימה. לאחר שנולדה, עזבתי קריירת ניהול ואת עולם ההיי-טק והקמתי את Shiny k במטרה לעצב וליצור באהבה פריטים שימושיים וססגוניים. בבלוג אכתוב את הגיגיי בנושאי יצירה והשראה, משפחה וקריירה עצמאית, ועוד... *במידה ותרצו לקבל מייל בכל פעם שאני מפרסמת רשומה חדשה, כתבו את האימייל שלכם במקום המתאים בצד שמאל.

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

פתחתי בלוג...איזו התרגשות!!!

ראשית, אפתח בווידוי קטן...
פעם עבדתי בהיי טק. באותה תקופה "שחיתי" בעולם המחשבים, אינטרנט וכו'...מאז עברו שנים. הרבה מאוד שנים...אני כבר לא שולטת ברזי המיחשוב/ אינטרנט / פייסבוק וכד'...מממממ..בלשון המעטה... היום אני אפילו נרתעת מלשבת מול מחשב יותר מ 10 דקות.
הגדרתי את זה פעם ככה:  "פשוט, יש לי הפרעת קשב וריכוז בכל הנוגע למחשבים" (:
ובכל זאת, פתחתי בלוג!!!אני מאוד גאה בעצמי. בבלוג זה תוכלו לקרוא ובעיקר לראות את פרי עמלי. אני תופרת יחסית מעט זמן, אבל אוהבת את זה כ"כ, שזה הפך להיות חיידק...טורף... בכל רגע פנוי, תמצאו אותי ליד המכונה/ קונה בדים או אביזרי תפירה ופשוט צוללת לעולם היצירה. ת ע נ ו ג
מקווה שתהנו
ניפגש בבלוג.

עד הפעם הבאה ,

keep it shiny


2 תגובות:

  1. היי קרן,
    את חמודה ויצירותיך מקסימים, המשיכי והצליחי.

    שרהלה אמא של יניב

    השבמחק
  2. אחותי האהובה...
    אני יושבת לי פה בהפסקת צהריים ומתענגת על כל מילה שאת כותבת,
    את גם יוצרת מוכשרת וגם כותבת כל כך יפה... שלא לדבר על איזו חברת נפש אמיתית את...
    תמשיכי לכתוב, וליצור...את ללא ספק השראה גדולה עבורי
    אני אוהבת אותך מאוד
    ללא ספק Shiny

    השבמחק