KEREN

התמונה שלי
היי, אני קרן מעצבת ובעלת המותג Shiny K אשתו של אביב המהמם ואמא לתהל המקסימה. לאחר שנולדה, עזבתי קריירת ניהול ואת עולם ההיי-טק והקמתי את Shiny k במטרה לעצב וליצור באהבה פריטים שימושיים וססגוניים. בבלוג אכתוב את הגיגיי בנושאי יצירה והשראה, משפחה וקריירה עצמאית, ועוד... *במידה ותרצו לקבל מייל בכל פעם שאני מפרסמת רשומה חדשה, כתבו את האימייל שלכם במקום המתאים בצד שמאל.

יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

מוזה

זה מצחיק איך שרעיונות מגיעים אליי. שמתי לב, שאני יכולה לדבר עם אנשים על דברים חשובים "ברומו של עולם"... ובו זמנית לדמיין את הפרוייקט או המוצר הבא שאתכנן או אתפור. אני רצה עם המחשבות, מדמיינת איזה צבע בד, האם אוסיף אביזר או אפליקציה ואיזה טוויסט קטן אני אוסיף למוצר הסופי כדי להטביע את חותמי בו.
כמובן שאת הרעיונות הטובים אני משתדלת לרשום מיד כדי שלא אשכח. אבל המון פעמים אני נזכרת תוך כדי עבודה על מכונת התפירה ברעיון שהתגנב אלי לפני כמה ימים...ואם זה לא מאוחר מדי אני מיישמת אותו כבר בפריט שנמצא בלוח מכונת התפירה.
לגבי רשימות, וואו, רשימות...אני אוהבת לשרבט,לרשום, לתעד ובכלל, עטים, טושים, עפרונות וסוגי נייר מיוחדים הם ידידיי הטובים מימים ימימה. תמיד בטיולים בחו"ל בעלי צוחק עלי כי אני יוצרת אין סוף רשימות לגבי הדברים הכי ברורים...אני פשוט אוהבת את זה וזה עושה לי סדר בראש {שהפך להיות די סנלי עם השנים :))}

להלן הרשימה האחרונה שיצרתי:

פריטים לתפירה:
  •  ארנק מעוצב עם ידית
  •   תיק החתלה
  •  משטח החתלה
  • כרית טלאים
  • שמיכת טלאים
  •  קופסאות בד מעוצבות 
  •  תיקים, תיקים ועוד תיקים
  •  בובות מתוקות
  • והרשימה עוד ארוכה, אני לא אלאה אתכם :)))

 הנה כמה תמונות של פרוייקטים שביצעתי לאחרונה,
מקווה שתאהבו



 








עד הפעם הבאה,

keep it shiny






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה